Δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη

Δυσκοιλιότητα στην κύηση

Η δυσκοιλιότητα αποτελεί ένα από τα συχνότερα προβλήματα στη κύηση και σχετίζεται άμεσα με την διατροφή και την άσκηση.

Η πρόληψη της δυσκοιλιότητας μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

^

Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΟΛΛΩΝ ΥΓΡΩΝ (ΝΕΡΟ, ΓΑΛΑ, ΧΥΜΟΙ, ΚΛΠ) ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΟΥ

^

ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ( ΠΡΩΙΝΟ ,ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΟ)

^

ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ (ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ, ΑΚΤΙΝΙΔΙΑ, ΧΟΥΡΜΑΔΕΣ, ΣΥΚΑ, ΒΕΡΙΚΟΚΑ)

^

ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΜΕ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ, ΑΚΤΙΝΙΔΙΑ, ΓΑΛΑ/ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙ

^

ΣΥΧΝΗ ΣΙΤΙΣΗ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ

^

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΖΩΙΚΟΥ ΛΙΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ.

^

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ ΠΡΟΣ ΚΕΝΩΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ, Π.Χ ΠΡΩΙ

^

Η ΑΣΚΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΗΠΙΑ ΜΟΡΦΗ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ

^

ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΦΥΤΙΚΩΝ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ

Join

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ| ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ